گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/13 - 09:54
كد :8082

لوگوی پزشکی،طراحی لوگوی پزشکی

لوگوی پزشکی یکی از شاخه های عکاسی می باشد که با استفاده از ایده های خلاقانه و مرتبط با حوزه ی پزشکی انجام می گردد.

لوگو به عنوان نماد تجاری هر برند یا مجموعه ، به میزان چشم گیری در بهبود اعتبار آن سیستم موثر است.لوگو از ابزارهای اولیه برندسازی می باشد و باید در طراحی لوگو ،نکات طلایی گنجانده شود.

نمونه لوگوی پزشکی با استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی لوگو که مرتبط با زمینه کاری و حوزه مربوطه با خدمات پزشکی است شکل می گیرد.

در طرح لوگوی پزشکی معمولا از دندان ، کپسول یا علامت پزشکی شناخته شده استفاده می گردد. به میزانی که در طراحی نماد تجاری اهمیت و خلاقیت به کار رفته باشد طرح نهایی منحصر به فرد تری خواهد بود.

آرم پزشکی در صورتیکه با سادگی همراه باشد و انتقال دهنده ی مفهوم و معنا به مخاطب باشد ، در ذهن بیننده ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

لوگو داروخانه یا تجهیزات پزشکی هم شاخه ای از لوگوی پزشکی است که با شناخت طراح لوگو از حوزه ی پزشکی منجر به ایجاد طرحی منفرد می گردد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو