گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/20 - 09:11
كد :8088

طراحی لوگوی هنری ، لوگو هنری

طراحی لوگوی هنری یکی از ابزارهای مورد نیاز هنرمندان برای معرفی خود و آثارشان می باشد.لوگوی هنری آمیخته ای از هنر و اصول زیبایی شناسی است که به خلق لوگوی هنری می انجامد.

طراحی لوگو باید با حوزه کاری که برای آن طراحی می گردد مرتبط باشد و به یکی از ابزارها یا بخش های آن اشاره کند.این اشاره می تواند مستقیم و یا غیر مستقیم باشد اما آنچه که مهم است این است که ارتباطی ساده و قابل فهم داشته باشد.
در طراحی لوگوی هنری ، مساله ای که مهم است این است که سعی شود طراحی لوگوی هنری پیچیده نشود و هنری بودن لوگو دلیلی بر پیچیده بودن طرح آن نمی شود.


نکات در طراحی لوگو هنری


•    استفاده از خطوط بهم پیوسته و منحنی شکل کمک می کند تا بتوانیم یک طرح هنری و جالب برای لوگو ایجاد نماییم.
•    بهتر است در طراحی لوگوی هنری ، حداکثر از 3 یا 4 رنگ استفاده کنیم تا منجر به تکلف طرح لوگوی هنری نگردد.
•    در طراحی لوگوی هنری باید دقت شود که زمینه کاری به مخاطب منتقل گردد.به عنوان مثال اگر در حوزه نقاشی فعالیت می شود با استفاده از تصویر قلم یا بوم این پیام را به مخاطب انتقال دهیم.
•    طراح لوگوی هنری باید با آمیخته ساختن هنر ، خلاقیت و اصول طراحی لوگو منجر به ایجاد یک طرح زیبا و جذاب در این حوزه گردد.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو