گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/06/10 - 11:53
كد :8100

کاتالوگ هنری ، طراحی کاتالوگ

کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.

طراحی کاتالوگ و بروشور باید با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبین و علاقه مندی های آنها طراحی شود. همچنین باید در تهیه کاتالوگ این مساله را مدنظر قرار داد که کاتالوگ و بروشور به چه هدفی ایجاد می گردند.

 

طرح کاتالوگ هنری

کاتالوگ های هنری ، با استفاده از رنگ ها و طرح های هنری انجام می شود. این طرح ها می تواند در برگیرنده فرهنگ ایران و یا جامعه و ارزش هایی که دربر دارد انجام شود. نمونه کارهای کاتالوگ های هنری نمود مناسبی از آمیختگی رنگ ها و نقش ها می باشند که در کنار یکدیگر به خلق اثر هنری زیبا منجر گشته است.

کاتالوگ در دو نوع کاتالوگ صنعتی و کاتالوگ تبلیغاتی عرضه می گردد. همچنین این امکان وجود دارد که با استفاده از کاتالوگ های الکترونیکی در سایت ها به معرفی خدمات و محصولات به صورت الکترونیکی بپردازیم.

 

 

نظرات كاربران :
 
 
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو