گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/05/27 - 09:04
كد :8091

طراحی لوگوی بازاریابی ، لوگو بازاریابی

طراحی لوگو بازاریابی باید در چارچوبی از اصول و قواعد قرار گیرد تا بتواند باعث موفقیت و شناخته شدن لوگو گردد چراکه لوگو ، از عناصر بسیار حیاتی در دنیای رقابت می باشد.

لوگو به عنوان یک نماد تجاری منحصر به فرد ، نقش به سزایی در شناساندن برند به مخاطب دارد. لوگوی بازاریابی باید به گونه ای حرفه ای طراحی گردد که در دنیای رقابت های تجاری حرفی برای گفتن داشته باشد و از رقبا پیشی گیرد.

 

نکات طراحی لوگو بازاریابی

 

لوگو بازاریابی ، باید با استفاده از طرح ، رنگ و فونت هایی زیبا و خلاقانه طراحی گردد و در ذهن مخاطب باقی بماند.

طرح لوگو ، می تواند به صورت لوگوتایپ ، لوگو تصویری و یا لوگو ترکیبی باشد. انتخاب هر یک از این انواع بسته به نیاز صاحب برند و سلیقه وی دارد. چراکه هر یک از این انواع ، ظرفیت های متفاوتی برای طراحی دارد و خلاقیت طراح می تواند آنرا متمایز نماید.

لوگو بازاریابی باید به شکلی مقیاس پذیر باشد تا بتوان از آن بدون کاهش کیفیت ، در ابزارهای گوناگون تبلیغاتی نظیر ست اداری ، کاتالوگ ، بنر تبلیغاتی و ... استفاده نمود.

لوگوی بازاریابی ، باید با توجه به شناختی که از جامعه مخاطبین برند وجود دارد شکل گیرد و براساس آن انجام شود تا بتواند پیام مورد نظر را به مخاطب انتقال دهد.

در انتخاب رنگ لوگو بازاریابی باید دقت شود که رنگ به گونه ای انتخاب گردد که پس از چاپ نیز با همان کیفیت باشد و تغییر نکند.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو