گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/04/21 - 12:26
كد :8062

عکاسی پوشاک

عکاس پوشاک یکی از روشهای جلب نظر مشتری به ویژه برای خرید های اینترنتی است که حس اعتماد را به مشتری می دهد و قدرت انتخاب وی را افزایش می دهد.

یکی از راه های تاثیرگذار برای جلب نظر بیننده به سمت پوشاک ، استفاده از عکاسی است. در عکاسی با توجه  به قابلیت ها و ظرفیت هایی که وجود دارد امکان زیبا سازی و جلوه ی بیشتر به پوشاک وجود دارد و این مساله در خرید یا عدم خرید مشتری بسیار تاثیرگذار است.


امرزه با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی صاحبان مشاغل و تجارت به بهره گیری از این فضا برای ارائه محصولات و فروش می پردازند. یکی از ملزومات یک فروش اینترنتی ، نایش عکس ها قبل از خرید به مشتری است.این مساله قدرت خرید مشتری را افزایش می دهد و حس اعتماد آن را نسبت به محصول و برند افزایش می دهد.
استفاده از تجهیزات لازم و بهره گیری از هنر و استعداد عکاس کمک می کند تا بتوان عکس های بهتری از محصول به ثبت رسانید و باعث جلب نظر مشتری شد.


از مسائل مهمی که در عکاسی پوشاک باید مدنظر قرار داد این موارد است:
•    نورپردازی مناسب : آسانترین ، ارزان ترین و طبیعی ترین راه نورپردازی عکس که از کیفیت مناسبی هم برخوردار است استفاده از نور طبیعی است.


•    تمیز و اتو کشیده بودن لباس : سعی کنید تا جایی که ممکن است لباس را به صورت مرتب قبل از عکاسی آماده کنید چراکه رفع این مسائل توسط فتوشاپ زمان بر و گاهی سخت است.


•    مانکن : یکی از راه هایی که در جلوه ی بهتر پوشاک تاثیر شگرفی دارد استفاده از مانکن میباشد.


•    پس زمینه مناسب : انتخاب پس زمینه ی سفید یا سیاه از ایجاد حواس پرتی برای بیننده جلوگیری می کند.


•    فاصله : سعی کنید عکس را از فاصله نزدیک بگیرید تا مشتری بهتر با محصول آشنا گردد.
 

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو