گروه مقاله : هنر
تاريخ انتشار : 1397/03/28 - 13:42
كد :7960

انواع بنر تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی ، در انواع مختلفی طراحی می شوند که بسته به هدفی که ما از طراحی آنها داریم و همچنین پیامی که قصد داریم مخاطب آنرا دریافت کند نوع مطلوب خود را انتخاب می نماییم.

بنرهای تبلیغاتی ، یکی از روش های تبلیغات اینترنتی است که بدون نیازبه فضای فیزیکی و باصرف هزینه ی بسیار کمتر امکان تبلیغات محصولات و خدمات را فراهم می آورد.

بنرها ، در دو شکل ارائه می شوند :

1-بنرهای ایستا

2-بنرهای متحرک

 

برای اینکه بدانیم بهتر است از چه بنری استفاده کنیم لازم است به این موراد توجه کنیم :

هدف طراحی بنر

پیامی که قصد داریم آنرا به بیننده اطلاع دهیم

میزان بودجه ای که برای طراحی اختصاص داده ایم

از این رو  به بررسی ویژگی های هر دو نوع می پردازیم:

بنرهای ایستا :

بنرهای ایستا نسبت به بنرهای متحرک هزینه ی کمتری را به خود اختصاص می دهند و همچنین طراحی ساده تری دارند.آمارها نشان می دهد میزان کلیک بر روی بنرهای ایستا بیشنر از پویا است و علت آن این است که پیامی که ما را به سمت صفحه ی دیگر هدایت می کند دیرتر نمایش داده می شود و این زمان ، از حوصله ی کاربر خارج است. بنابراین به دنبال کلیک بر روی بنری می رود که ساده اما سریع پیام خود را منتقل می کند.

 

بنرهای متحرک :

این نوع بنرها هزینه ی بیشتری می برند زیرا طراحی آنها به دانش بالاتری نیازمند است. همچنین زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهند و فرایندی که برای تست کیفیت آنها انجام می شود طولانی تر است.

با این حال ، اگر بنرهای تبلیغاتی متحرک یا html5 ، در یک پلت فرم مناسب و به شکل صحیح طراحی شوند بسیار مناسب خواهند بود.

 

آنچه که مهم است این است که در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید خودمان را به جای کاربر قرار دهیم و ببینیم دقیقا به چه نیاز دارد و چه چیزی پاسخگوی نیاز اوست.با این روش بهتر می توانیم در جذب آن به سمت سایت خود عمل نماییم.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو