گروه مقاله : لوگو
تاريخ انتشار : 1397/04/28 - 10:47
كد :8080

لوگوی ترکیبی

یکی از انواع لوگو که به صورت تلفیقی از نوشتار و تصویر ایجاد می گردد لوگوی ترکیبی است که با ترکیب هر دو نوع ، به افزایش ظرفیت های طراحی لوگو می پردازد.

لوگو به عنوان یک ابزار هویت بخش برند و سازمان های مختلف از انواع مختلفی تشکیل می گردد. لوگوی تصویری و لوگوی نوشتاری دو نوع از لوگو میباشند که هر یک مزایا و قابلیت های خود را برای بیان بهتر آنچه صاحبان برند در ذهن خود دارند دارا می باشند.

لوگوی ترکیبی نوع سوم انواع لوگو می باشد که با نگاه تلفیقی به هر دو سبک ذکر شده در بالا سعی بر آن دارد ظرفیت های لوگو را بیان مفهوم مدنظر افزایش داده و در ایجاد ارتباطی بهتر با بیننده و مخاطب موفق تر عمل کند.

 

لوگو ترکیبی از اشکال و فونت ها به صورت ترکیبی استفاده می کند و سعی بر این دارد با تکیه بر اصول روانشناسی موجود در این موارد ، نیاز مخاطب را بهتر شناخته و مطابق آن عمل نماید.

لوگوی ترکیبی به صورت ترکیب بهم آمیخته ای از کاراکتر ها ، تصاویر و حروف عمل می کند و در نهایت به شکل یک امضای درخشان و منحصر به فرد ایجاد می گردد.

نظرات كاربران :
مقالات مرتبط
بروشور شرکتی حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت و مجموعه خدمات آنهاست. در طراحی بروشور شرکتی سعی می شود اعتبار و حرفه ای بودن شرکت را به نمایش بگذارند.
کاتالوگ ایرانی از طرح ها و نمادهای ایرانی برای طرح کاتالوگ استفاده می کند.
کاتالوگ پزشکی یک ابزار مناسب برای ارائه معرفی خدمات و محصولات و همچنین مطالب آموزشی میباشد.
کاتالوگ هنری با استفاده از طرح ها و نقش های اداری که مفهومی را با خود به شکل مستقیم یا غیر مستقیم منتقل می کند طراحی می شود.
طراحی لوگو